“Sandıklı”, deyince kıyamet koptu…


Mitingten kısa bir video görüntü

Bugün ne yapayım diye düşünürken, baktım gene çarşı pazar kalabalık. Panayır mı var, diye yaklaştık, baktık… Sayın Başbakanımız Afyon’a gelecekmiş. Dağıtılan bedava sudan bizde aldık. Hatta, hayatımdaki ilk bedava su olduğu için bu sıcakta baldan tatlı geldi doğrusu. Hava sıcak, ortalık kalabalık… 2-3 kare fotoğraf çektim.

Mitinge gelen vatandaşlar

Sayın Başbakanımız geldi. Eşiyle beraber miting alanındaki halka gül attılar. Konuşmasının bana göre en ilgi çekici bölümü, Afyon’un ilçelerini saymasıydı başlangıçta. Dazkırı, Dinar, Evciler… “Eyvah Sandıklı’yı Başbakan söylemeyi unuttu ama bunu Sandıklılı unutmaz” derken, “Sandıklı” demesiyle kıyamet koptu sanki. Alkışlar, çığlıklar… Sandıklı ilçe tarihinde en uzun süre ilçede kalma rekoru kıran, Sandıklı’nın meşhur Ulu Camisi’nde Cuma Namazı’nı kılan, namaz sonrası Belediye Meydanı’na kadar sade bir vatandaş gibi halkla beraber yürüyen Başbakanı burada da yalnız bıramamıştı Sandıklılı. İlçelerden en yüksek katılım sanırım Sandıklı’dan olmuştur.
Siyaset bana göre değil. Yanlış anlaşılmak var. Siyaset, siyaset yapanların işi olmalı. Ben çok kısa ve kenardan seyrettiğim bu mitingi sıcaktan bunalan bir blog yazarı olarak kısaca size aktardım, yazdım.

Bir Cevap Yazın

