Ver çoşkuyu Afyon’a!…

Miting meydanına gelen halk

Siyasetten anlamam. Çarşıdaydım, baktım bayram değil seyran değil kalabalığı görünce merak ettim, meğer DP’nin bugün seçim mitingi varmış. Bir kenara geçtim 5-10 dakikada sizler için mitingi fotoğrafladım. Mitingten notlar: Sıcaktan bunalan halkın dağılmaması için seçim otobüsü üzerinden çeşitli müzikler halka dinletildi. Uğur Işılak, Edip Akbayram ve Mustafa Yıldızdoğan… Bir ara sunucunun, “Ver çoşkuyu Afyon’a, ver!…” diye anons etmesi tebessümlere sebep oldu. “Çoşku” dediği kesilen müziğin tekrar verilmesi idi sanırım. Neyseki DP lideri Mehmet Ağar geldi ve halkı çoşturdu… Galiba asıl çoşkuyu Mehmet Ağar verdi.

Meydandan ilginç bir görüntü

Sıcaktan bunalanlar gölgeye koştu

 

Ağar’ın miting alanına gelişi

 

Mehmet Ağar konuşma yaparken

Pankartlar

Bir Cevap Yazın

