Gökyüzünde neler oluyor?


Bugün akşama doğru ay ve yıldızın birbirine küstükleri an’ı videoya çektim. Sizlerle paylaşmak istedim. Böylece blogger’in beta video ekleme özelliğini de test etmiş oldum.

3 Yanıt to “Gökyüzünde neler oluyor?”

  1. Dut Ağacı Says:

    Bu görüntü benimde garibime gitti dün gece
    cep telefonuyla bikaç görüntü aldım ama pek sağlıklı olmadı açıkçası🙂

    not: video açılmıyor ))

  2. afyonkarahisar Says:

    Hemşehrim, video açılıyor. Koyu renkli cümleyi tıkla. Veya, http://afyon03.blogspot.com

  3. Dut Ağacı Says:

    tamamdır inşallah hemşerim
    açabildim
    sen akşam vakti çekmişsin videoyu
    gece karanlığında daha belliydi

    teşükkürler😉

Bir Cevap Yazın

