Afyon Ekmeği

ekmek hashaslı

Afyonkarahisar; mermer, lokum, sucuk, kaymak ve kaplıcalarıyla tanınır. Son yıllarda buna ekmek de eklendi. “Afyon ekmeği” adıyla satış yapılır oldu. Bu ekmeği, Ankara, İstanbul, İzmir ve Antalya’da satıldığını kendim de gördüm.

Bu ekmeklerden ilimiz şehir merkezinden satın alabileceğiniz gibi, ben fırınından görerek satın almak istiyorum diyenler için, bugün Hisaraltı Mahallesi’deki bir fırını ziyaret ettik. Yukarıdaki  ve aşağıdaki fotoğraf, “Afyon Ekmeği”nin pişmeden önceki hali. Aralarında meşhur haşhaşlı ekmek de var.

ekmek hamuru

2 Yanıt to “Afyon Ekmeği”

  1. muradu Says:

    canım çekti yaw. Bize de yollasan diyoum. Nasıl olsa göz hakkı. Hem eskişehirdeyim ben.🙂

  2. afyonkarahisar Says:

    kardeş fırın benim olsa dükkan senin, diyeceğim.

Bir Cevap Yazın

