Ben bugün doğmuşum!

dogum.png

Gece yarısını biraz geçtikten sonra mail kutuma düşen bir mesaj, bankam göndermiş. Ben bile unutmuştum:)

5 Yanıt to “Ben bugün doğmuşum!”

  1. Osman S Borutecene Says:

    İlk kutlayan ben olayım (yorumlar arasında ilk olmayı kastediyorum). Belki kutlayan ilk Afyon’lu da ben olurum. Doğum gününüz kutlu olsun.

  2. afyonkarahisar Says:

    Teşekkür ederim Osman kardeş. Afyonlu musun?

  3. afyonkarahisar Says:

    Daha dün sitelerinizi ziyaret etmiştim Osman Bey, Kim/Ne kısmına bakmayı unutmuşum.

  4. Dut Ağacı Says:

    Allah c.c. hayırlı uzun ömürler versin kardeş
    Bir Afyonkarahisarlı olarak sizide bloglar aleminde görmek güzel…
    hoş geldiniz…😉

  5. siirimsi Says:

    Mutlu,sağlıklı, huzurlu, yıllara

Bir Cevap Yazın

