Meşhur Paça Çorbasi ve yemeği

Çocukların dershanesi yüzünden, haftasonu keyfi de yapamıyoruz artık. Bugün öğretmen arkadaşım Abdullah ile buluştuk. Çocukları dershaneye bıraktıktan sonra, neredeyse artık alıştığımız, Nur Lokantası’na yöneldik. Ben her hafta sonu, işkembe çorbasına talim ederdim. Abdullah,ben paça içeceğim, dedi. Ben de değişiklik olsun diye ona uydum.

Yanda resmini de gördüğünüz iki ayrı paça çorbası. Ben de bilmiyordum. Etli, ekmek doğranmış, yoğurt gezdirilmiş üzerine, bir yemek çeşidi işte. Fotoğrafta karanlıkta kalan ise, Abdullah’ın paça çorbası. Öbürü benim paça yemeğim. Yani anlayacağınız, paçanın hem çorbası var,hem yemeği. Hangisini tercih ederseniz.

Uzun Çarşı’ya yolunuz düşerse,YKM aralığında,küçük,şirin bir lokanta.


Bir Cevap Yazın

