“Ya tahammül ya sefer”

mus.jpgMustafa Kutlu‘nun kitaplarıyla tanışmam üniversiteye başladığım zamana rastlar. Her nasılsa Karadeniz‘in yeşili bol bu şehrine kadar gelmişti bu kitap. Sayemde epeyce arkadaşım da okumuştu.

Ya Tahammül Ya Sefer‘den bahsediyorum.

Şimdi:

Mustafa Kutlu,bundan önceki bütün kitaplarını sadece Ya Tahammül Ya Sefer‘e hazırlık olsun diye yazmış olmalı diye düşünürüm.

Bu kitaptaki hikayeler, yazılırken Onu da ağlatmıştır, diye düşünüyorum.

Bu kitaptaki hikayeleri yazarken, artık bundan sonra yazamam demiştir, diye düşünüyorum.

Bu kitabı yazarken,okuyucularının da ağlayabileceğini aklına gelmiş midir?

Kitabın sonunda,hala ezberimizdeki son cümle; “Seni, içine yerleştirdiğin hayatı,gün gün sivriltip, parlattığın geleceğini anlıyorum”.

Kitabı okuyup bitirdiğimde,kalabalık bir öğrenci yurdu odasında, yatağımda,battaniyeyi başıma çekip ağlamıştım.

(Fotoğraf kaynağı ve nefis bir yazı için tıkla )

Bir Cevap Yazın

